Brev:
Akromegali og kæmpevækst
26. juli 2004
Alder:
23 år
Akromegali og kæmpevækst
Hej
Jeg er en mand på 23 som er 210 cm, det er sikkert det helt forkerte sted jeg sprøger om dette, men ved ikke hvor jeg ellers skal henvende mig.
Jeg har et kæmpe problem med min højde, jeg synes jeg er alt for høj, jeg kan slet ikke foretage mig noget mere, feks. sport osv. ikke en gang sidde i en stol uden at få ondt i ryggen. Eller gå igennem en dør uden at skulle dukke mig så meget at jeg hver dag har meget ondt i min nakke.
Kan det lade sig gøre at blive lidt lavere? Bare en enkelt cm, ville gøre alt for mig. Ja man skal vist være ligeså høj som mig for at forstå det. Jeg ved ikke hvordan man kan løse mit problem, men jeg ved at der ikke er ret meget om det nogen steder. Derfor synes jeg også det kunne være interressant for dig at høre mere om.
Jeg mener, det må da kunne lade sig gøre at blive bare lidt lavere? Ved evt. operationer, forskellige øvelser, medicin?
Håber du kan hjælpe mig. Det eneste jeg tænker på er min højde, og det driver mig til vanvid.
De bedste hilsner
Martin