Brev:
Jordbærmærke og vaccine
26. juni 2004
Alder:
2 mdr.
Jordbærmærke og vaccine
Jeg har lige nogle spørgsmål.
Min datter på 9 uger fik nogle få uger efter fødslen et rødt mærke over det ene øjenlåg.
Min sundhedsplejerske siger det er et "jordbærmærke" og at det forsvinder med tiden.
Hvad skyldes sådan et mærke og hvorfor får nyfødte det ?
Jeg skal også have min datter vaccineret. Jeg bestilte tid hos lægen, men da jeg kom hjem så jeg at det var her d. 7 juli, men min datter er først 3 mdr. d. 18 juli.
Gør det noget at hun bliver vaccineret på det tidspunkt ?
Tak for en rigtig god hjemmeside.
Med venlig hilsen
Malene Larsen og Cecilie