Brev:
Baby hoster
31. januar 2010
Alder:
4 mdr.
Baby hoster
Hej Helen.
Først og fremmest tak for en fantastisk brevkasse, der bliver læst ofte og tit er det her vi finder råd og vejledning.
Vi er på Filippinerne i vores hus på øen Boracay. Vi holder 3 måneders barsel hernede. Vi har været her lidt over en måned og det fantastisk. Liva nyder at være i bar numse det meste af tiden og bare være sammen med os hele tiden :)
Nu er hun desværre begyndt at hoste, en tør hoste, men det er rimelig ofte hun hoster. Hun har ikke feber, 37.4, er lidt pylret og lidt blanke øjne. Når hun er vågen er hun glad og snakker - er begyndt at hvine meget (kan det være grund til at hun hoster sådan mon?)...
Nå, men vi er bare lidt usikre på om hvad det kan være - men tror nu ikke det er alvorligt. Kan det være en forkølelse? Vi er begge (min kæreste og jeg) lidt forkølet.
Håber du kan finde hoved og hale i mit rodet spørgsmål.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Irene