Polypper og lægebesøg

22. august 2009

Kategori:
Alder:
15 mdr.

Polypper og lægebesøg

Kære Helen

Vi har nu været til kontrol hos ørelægen med vores datter.

Han siger, at hun fortsat har væske på mellemørerne og at hendes polypper måske burde fjernes - for at det måske kan afhjælpe både det og forkølelsen.

Umiddelbart skal der ikke lægges dræn - idet hun kun en enkelt gang har haft mellemørebetændelse, men altså kun fjernes polypper. Jeg synes ikke det er en rar tanke - på grund af operationen. Er samtidig også i tvivl om, hvorvidt det har den ønskede effekt. Synes man hører så meget?!?

Vi er indkaldt til en forundersøgelse på sygehuset den 3/9, hvor vi skal drøfte hvad der skal gøres.

I den forbindelse gruer jeg for det. Der står at undersøgelsen kan vare i op til to timer. Vi har fået ...

Annonce

... en tid kl. 11 - og hun plejer at sove fra 12-14 ca. Så det er jo i første omgang ikke så godt. Men det værste er næsten, at hun er blevet helt skrækslagen overfor læger. Det gælder både vores egen praktiserende læge og ørelægen. Sidst måtte hun holdes af tre mand, fordi hun skreg og vred sig og klamrede sig ind til os. Det starter allerede når hun ser dem.

Jeg synes tanken om, at hun nu først skal vaccineres på torsdag og derefter skal udsættes for en måske 2 timer lang undersøgelse om 10 dage er svært overskueligt. Herefter følger jo formentlig også operation og undersøgelser efterfølgende. Det er synd for hende og svært for os.

Er der noget jeg kan gøre for at ændre det/gøre det bedre?

Mange hilsner

Tene

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

9. marts 2024 | Sovevaner | 17 mdr.

Sove i egen seng - 17 mdr.

Hej Helen, Tak for dit svar til min forrige besked angående vores søn som...

15. februar 2024 | Sovevaner | 14 mdr.

Søvn 14 måneder

Hej Helen. Min dejlige søn på 14 måneder driver os til vanvid om natten....

2. februar 2024 | Kost og ernæring | 17 mdr.

Tynd mave?

Hej Helen. Vores datter på 17 måneder har ofte meget tynd afføring, og...

13. januar 2024 | Sovevaner | 15 mdr.

Tidlige morgener - 15 mdr.

Kære Helen Jeg skriver til dig fordi jeg håber du kan hjælpe et par...

2. januar 2024 | Kost og ernæring | 15 mdr.

Vitaminpiller til børn

Kære Helen Godt nytår :) Jeg har lige et par korte spørgsmål i dag....

Annonce

Viden om børn:

Appetit

Børns appetit varierer meget. Nogle gange spiser barnet meget i løbet af en dag og andre gange betydeligt mindre.

Det er helt i orden, så længe barnet trives, er aktivt og hverken bliver for tyk eller tynd. Og som udgangspunkt må du tro på at dit barn har en naturlig evne til at spise, når de tilbydes mad og til at sige fra, hvis det ikke har behov for mere.

Når man ammer ved man aldrig hvor meget barnet egentlig får og her må man tro på at hvis der kommer noget ud...

Læs mere i Babylex

Fed creme til børneeksem

Har dit barn børneeksem, er det vigtigt med en god hudpleje - og fedtcremer med en høj fedtprocent forebygger hudeksem. Hudpleje er vigtigt året rundt, men især i vinterperioden, hvor den kolde luft udtørrer huden ekstra meget, er det ekstra vigtigt med en god creme.

Til både behandling og forebyggelse af børneeksem, er det vigtigt at vælge fed creme fremfor lotion. En lotion indeholder meget vand og fordamper derfor hurtigt fra huden, og giver derfor ikke huden den nødvendige...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen ...

Jeg ville bare blot meddele dig, at det går så godt i øjeblikket at jeg næsten ikke kan få armene ned..

Jeg gik jo rundt og tumlede med tanker om at min datter "kørte" på mig osv.. Men du fortalte mig at hendes humør skifter rigtig hurtigt og at lige netop hendes alder / denne såkaldt selvstændighedsfase gør at det kan være svært for både forældre og barn..

Jeg tror, at fordi jeg er blevet opmærksom på det, så tager jeg det ikke mere personligt og det gør at jeg ikke bliver ked af det mere..

Hvor er det dog dejligt at der også er nogle perioder der faktisk går godt..

Jeg er sikker på at der ligger udfordringer der ude i fremtiden som venter på os, men dem kan jeg ikke komme udenom..

Så rigtig mange tak herfra Helen..
HVOR HAVDE DU DOG RET!!!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen
M´s Mor