Brev:
Hævede lymfeknuder på halsen
24. april 2004
Alder:
12 mdr.
Hævede lymfeknuder på halsen
Kære NetSundhedsplejerske
Jeg har her til morgen opdaget flere hævede lymfeknuder på siden af vores 1 årige datters hals.
Hun er frisk og veltilpas, leger og er ikke sløj eller andet.
Hun blev vaccineret for 6 dage siden, og kan det udløse disse hævede knuder?
Endvidere er hun ved at få kindtænder, som hun er noget plaget af! Kan det give hævede lymfeknder?
Håber på et hurtigt svar, og tak for en super portal!
Mange hilsner
Den nervøse far, Karsten M