Brev:
Slyngvugge
20. december 2022
Alder:
4 mdr.
Slyngvugge
Hej Helen
Tak for dit svar på mit første brev. Jeg har lidt opfølgende i forhold til vores brug af slyngvugge om dagen. Vi prøver at trappe ud af den, men det resultere desværre bare i meget lidt søvn for vores dreng gennem dagen og en masse gråd.
Han plejer at sove i den om dagen hvor den er tændt med motor. Her sover han 2 timer i den til formiddag og senere fra 1-2 timer.
Her de sidste dage har vi prøvet at vende ham af med slyngvuggen. Vi starter motoren og når han først er faldet i søvn slukker vi den, med det samme vågner han.
Vi har også prøvet at vugge ham i søvn i vores arme, her græder han indtil han overgiver sig, og nogle gange må vi hente en flaske før han sover. Nogle gange vågner han med det samme vi ligger ham fra os andre gange tager han max en halv time så er han vågen igen.
Hvordan får vi ham til at tage længere lurer uden slyngvuggen? Det er også hammerende irriterende at skulle have den med alle vegne, samt er det også hårdt for os at han skal græde sig selv i søvn, for det så kun bliver en halv time.
Med venlig hilsen
Michelle