Brev:
Kugle-tyngde-dyne
28. september 2022
Alder:
6 mdr.
Kugle-tyngde-dyne
Hej Helen
Vi arbejder på sagen med flere måltider, for at få bedre søvn.. Men udover det er der opstået noget andet.. Du skrev det med at jeg skulle ligge ham i sengen før han faldt i søvn ved brystet, det har jeg gjort siden.. men når jeg ligger ham ned til sengen, vifter han med armene, bamsen op og ned, klør sig i ansigtet og når jeg ligger min hånd ned på hans mave, rykker han den frem og tilbage.. Har prøvet 3 dage i træk at “ klemme/holde” hans mave på hans mave, og så falder han til ro… Hva gør jeg? Skal jeg prøve at købe en tyngdedyne til ham, måske? For at han får ro
Det er også blevet svære at amme ham efter han er begyndt at få de flere måltider.. han hiver sig væk fra brystet.. og synes det er svært for jeg ammer jo med brik, så brikken ryger af og han bliver sur og ikke vil have noget mælk.. men han skal vel stadig ammes? For han tager jo ikke imod flaske eller mælk fra kop.
Hilsen herfra