Brev:
Søvn - 6 uger
25. september 2022
Alder:
1 mdr.
Søvn - 6 uger
Hej Helen
Jeg har en baby på 6 uger.
Hun sover kun 30 min lure om dagen og har gjort det siden fødslen.
Jeg kan ikke få hende til at sove længere, trods flere forsøg, vuggen, barnevogn osv. hun er lysvågen.
Hvis hun sover på mig, kan hun godt sove længere træk.
Hvad gør jeg forkert? Alle andre babyer rundt omkring os, kan sagtens sove selv i op til 2 timer eller mere.
Jeg troede først besværet med søvnen måske kom omkring 4 måneders alderen.
Det er forskelligt hvad tid vi går i seng. Mest omkring 9-10 tiden, hvor hun ligger i sin tremmeseng og falder i søvn selv.
Hun bliver svøbt, da hun sover meget uroligt.
Hun får mad ved 1-2 tiden og igen tidlig morgen.
Vi står op omkring 7-8 tiden.
Hun ligger uroligt, hun krymper sig sammen, grynter og man kan tydeligt se at hun gerne vil baske med armene.
Hun er også så stærk at hun til tider får revet sit svøbt op.
Kan det allerede være motorisk uro?
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvad jeg gør forkert.
Og jeg laver ikke andet end at græde, da jeg er så træt.
Hilsen herfra