Brev:
Nattesved
30. juli 2022
Alder:
1 mdr.
Nattesved
Hej Helen.
Vores dreng sveder rigtig meget om aftenen/natten i en kort body. Især når vi ammer. Sommetider er det helt koldsved :/
Jeg kan læse, at det kan hænge sammen med stramt tungebånd - uden at jeg helt forstår hvordan.
Hvorom alting er: hvordan griber jeg det an med sved? Han får helt fugtigt hår og ryg. Er det godt at han har lidt på til at suge eller hvad kan vi med fordel gøre?
Venlig hilsen
Pernille