Brev:
Putning - kan nu rejse sig op
25. juni 2022
Alder:
9 mdr.
Putning - kan nu rejse sig op
Hej Helen.
Min datter har hele sit liv været jordens nemmeste barn at putte både om dagen og til nat. Vi kunne lægge hende ned, hun drejede hovedet og faldt i søvn. Det er så fuldstændigt vendt på en tallerken i takt med at hun nu kan rejse sig op.
Hun får sin flaske til aften, sover nærmest når hun får den, men når jeg lægger hende ned får hun vendt rundt og rejser sig op. Og det bliver hun ved med. Og det står på i en evighed.
Jeg har forsøgt at lade hende være, først står hun bare og hygger sig og til sidst bliver hun sur og skriger. Så går jeg ind og lægger hende ned uden et ord og det gentager sig igen og igen. Jeg har også forsøgt at blive siddende ved hendes seng og vende hende hver gang hun lægger an til at komme op på alle 4. Det bliver hun selvfølgelig også tosset over. Jeg ved hun er træt, hun har som regel været vågen i 5 timer på det her tidspunkt og har oftest sovet ca fem kvarter om eftermiddagen.
Hvad dælen skal man gøre, når de ikke er ældre?
Hilsener herfra