Brev:
Vil ikke ligge ned i barnevognen
3. juni 2022
Alder:
12 mdr.
Vil ikke ligge ned i barnevognen
Hej Helen.
Tak for dine gode råd og vejledning vedr. vores dreng ikke vil sove i sin barnevogn.
Som vi tidligere har prøvet er det lykkes med at starte med at sidde, trille og efter 40 min falder han siddende i søvn. Dit råd med at spise lidt i vognen, virker han godt tilfreds med. Efter han falder siddende i søvn, lægger jeg ham forsigtigt ned, og her går det så galt. Han vågner og bliver så ked af det. Sætter ham op igen, men er allerede godt gal, og ikke til at trille til ro. Må finde en bænk og amme ham, så han kan falde til ro. ( netop amningen før lur skulle han gerne stoppe med) vi må droppe barnevognen og luren, trille hjem og igen sove i dobbeltsengen😞
Har du nogle gode råd til hvordan vi kan få ham til at acceptere at lægge ned i barnevognen. Han sidder op ad på det støtte der er i vognen. Vil en pude være bedre, så han ikke sidder helt ret op, men mere tilbage. Måske han ikke mærker på samme måde at blive “lagt” ned.
På forhånd tak