Brev:
Dagen
25. april 2022
Alder:
2 mdr.
Dagen
Hej Helen.
Jeg har en dreng på 2 mdr. Jeg er i tvivl om han sover for lidt eller sover for meget. Spiser for meget eller for lidt.
Hans dag ser typisk sådan her ud:
Vågner mellem kl 7-8 får noget at spise, bleskift, tøj og leger
Sover mellem 9-10
Vågner mellem 11-13. Spiser, bleskift og leger/træner mave
Sover igen 14-15
Vågner mellem 17-20 spiser, bleskift og leger
Sover først igen når han bliver gjort klar til nat
Mellem 21:30-22 her får han en natflaske
Sover fx fra 22-01/02
Får noget at spise, bleskift
Sover 02:30 til 04/05
Vågner får noget at spise Og sover igen til mellem 7-8
Han vejede 4300 gram og er 56 cm lang
Han spiser mellem 7-8 gange i døgnet får mellem 80-130 ml
Hilsen mor