Brev:
Vågen vs søvn
17. april 2022
Alder:
1 mdr.
Vågen vs søvn
Hej Helen.
Jeg har en søn på 7 uger, hvordan er det med søvn via vågen timer? Han er ofte vågen mellem 1 time til 2,5 time og så sover han igen mellem 2-3 timer og så vågen igen, er det meget normal eller er han for lidt oppe han sover en formiddagslur, middagslur og eftermiddagslur/aftenlur.
Kan børn sove for meget?
Hilsen
Mor