Brev:
Fra 1 til 0 lure
10. april 2022
Alder:
2 år, 2 mdr.
Fra 1 til 0 lure
Kære Helen
Hvornår ved man at det er tid til at gå over til 0 lur? Min dreng er 2 år og 2 måneder og sover pt. således:
Står op ca. kl. 7.00
Sover middagslur ml. 12.00 - 12.30
(1,5 - 2 timer)
Om aftenen sover han dog typisk først 20.30-21.00
Synes det er lidt sent gå i seng kl 21. Selv hvis han bliver vækket tidligere, eller sover kortere tid lur, så sover han fortsat først der omkring.
Jeg er i tvivl om det så småt er et tegn på at droppe luren. Han tager typisk 30 minutter at putte til middagslur, og 45 minutters tid til nat.
Tænker dog det er lidt tidligt at han skulle droppe luren. Hvad tænker du?
Venlig hilsen
Adams mor