Brev:
Spørgsmål til råd vedr aftenputning
7. april 2022
Alder:
6 mdr.
Spørgsmål til råd vedr aftenputning
Kære Helen,
Mange tak for råd til vores aftenputning. Vi har skruet op for mos og antal måltider i dag. Ellen har ikke helt finmotorikken til at holde fast på kogt frugt, men jeg vil prøve med nogle kogte grøntsagsstænger og agurk.
Vi havde rigtigt fint held med at lægge hende efter aftensmad kl 19:30. Der var heftig gråd i 20 min, men så sov hun også uafbrudt til kl 24:00. Derefter vågnede hun dog en gang i timen indtil klokken blev 04:00 og hun bestemt mente at dagen var startet. Det giver i princippet god mening at hun var klar til dagen 2 timer før normalt, eftersom hun blev lagt 2 timer tidligere. Det er self. Ikke holdbart at skulle stå op hver dag kl 04:00. Så nu er spørgsmålet om du tror det er udtryk for en tilvænningsperiode eller om hun nærmere ikke helt er klar og vi skal holde fast i powernap og sen putning lidt endnu og så fokusere på maden i løbet af dagen?
På forhånd mange tak.
Med venlig hilsen
Ellens mor og far