Brev:
Lange putninger - 19 mdr.
29. marts 2022
Alder:
19 mdr.
Lange putninger - 19 mdr.
Hej Helen
Vores dreng på 1 år og 7 måneder er meget svær at putte om aftenen. Han har generelt været nem nok at putte da han var mindre, men efter han blev lidt over et år er det blevet svært. Vi bruger som regel 1 time og ofte mere på at putte ham. Han har altid stået tidligt op i gennemsnit ved 5 tiden. Vi har adskillige gange forsøgt at ændre på rytmen men han vågner uanset hvad kl. 5. Vi er derfor ret strikse med at starte putningen kl. 18.30 da han har brug for sin søvn om natten. Som regel sover han så ved 20 tiden og vågner kl. 5. Han er her på det seneste begyndt at sove mere eller mindre igennem, hvilket er en hel ny verden for os. Hans middagslur i dagplejen er i gennemsnit fra kl. 12-14. Nogen gange lidt længere. Vi har talt om hans lur skal kortes lidt ned, men er bange for at han så får alt for lidt søvn i løbet af et døgn.
Vi børster tænder og forsøger nogengange at læse i en bog men han bliver ofte hysterisk når vi fjerner bogen. Vi bliver siddende ved side. Af hans seng til han sover. Hvis vi går ud så flipper han helt ud.
Med venlig hilsen
Pernille