Brev:
Ligger og kigger
13. november 2021
Alder:
3 mdr.
Ligger og kigger
Hej Helen
Jeg har tvillingedrenge på 3 mdr. (korrigeret 2 mdr.), som generelt er rigtigt nemme. Nogle gange så nemme, at jeg næsten kan blive bekymret.
De er fx glade for bare at ligge og kigge når de bliver lagt i seng. Har oplevet, at de kan gøre det helt op til en time. De siger ikke noget. Bør jeg tage dem op og fx vugge dem i søvn?
Kan have det helt dårligt med at gå fra dem når de bare ligger der og kigger - især når de kigger på mig. Så ofte ender det med at jeg bare står der selvom jeg ved de har brug for ro - hvis jeg så endelig går fordi fx et af de andre børn i huset har brug for mig, så sover de som regel selvom jeg allerede er tilbage inden et par minutter. Bør jeg gå før, så jeg ikke holder dem vågne ved at stå og kigge eller vil de føle sig forladte?
Med venlig hilsen
den lidt pylrede mor