Brev:
Tvillinger - putning/opvågning - del 2
28. september 2021
Alder:
14 mdr.
Tvillinger - putning/opvågning - del 2
Kære Helen.
Tusind tak for dit meget fine og detaljeret og inspirerende svar og ideer, tak for dem :-)
Vi har et tillægs spørgsmål ifht deres putning/opvågninger, især N. bliver meget ked og skælder ud hvis ikke mig der putter og holder hende, og acceptere det slet ikke, og især ikke hvis hun først har set mig.
Hvordan øve vi dette, så far også kan?
Og ifht Es opvågninger, så skælder hun jo ud på os begge og er næsten ikke til at få til ro igen. Der lykkes os kun med bevægelse.
Er det bare sådan det er lige nu, eller skal vi holde fast i at hun i fælleskab med os på finde ro i egen seng.
Vi har jo prøvet nogle gange, men selv efter flere time skælder hum stadigvæk ud. Er det her man skal stå fast, eller give hende den bevægelse hun kalder efter, også vil det ændre sig med tiden?
Håber du kan give lidt inspiration til hvordan vi også kan takle denne lille udfordring.
Igen er der to som skal puttes og som vækker hinanden, hvis vi alle er sammen samtidig. Så vi synes det er lidt af en udfordring at løse denne på bedste vis.
Rigtig god dag.
Med venlig hilsen igen
N & E’s forældre