Brev:
Sove på eget værelse - hvordan rent praktisk?
27. september 2021
Alder:
10 mdr.
Sove på eget værelse - hvordan rent praktisk?
Hej Helen.
Jeg har skrevet til dig før og værdsat din hjælp meget, så derfor skriver jeg endnu en gang. Tak!
Om 1-2 måneder vil jeg forsøge at få min datter på snart 11 mdr til at sove på eget værelse. Jeg er ved at indkøre hende i dagpleje nu. Men hvordan gøres det rent praktisk?
Lige nu sover hun i tremmeseng ved siden af min seng og 5-10 gange om natten “piver/brokker” hun kortvarigt fordi hun enten bare lige skal have sutten eller hendes nusseklud. Hun får en flaske MME i stuen inden hun puttes. Men synes naturligt nok at det ville være meget at skulle rejse 10 gange ind på hendes værelse på en nat - når jeg også skal arbejde om dagen. Hendes værelse ligger ved siden af mit soveværelse - og vil selvfølgelig lade døren stå åben i starten.
Spørger sikkert dumt - men er virkelig i tvivl om hvordan det gøres mest skånsomt - så hvis du vil skære det ud i pap 😆
Til info er jeg alene med hende.
Tak fordi denne her mulighed er her - det er fantastisk!