Brev:
Stadig søvnproblemer - del 3
16. september 2021
Alder:
5 mdr.
Stadig søvnproblemer - del 3
Tak for svar Helen
Skal lige høre, du skriver jeg skal vente 3-4 timer med mad om natten.
Problemet er dog hvis han bliver lagt 20 fx så vågner han 22. Første gang… Her skal vi så prøve give flaske som du forslår i søvne. Det har vi prøvet og fungerer pt ikke. Så jeg ammer her. Så vågner han oftes
20- sove.
22:00-23:30-01:00-02:00-03:00-04:30-05.00-05:45 (nogle gange 6:30 her)
Jeg kan med nød og næppe få ham til ro hver anden gang uden bryst men det er jo stadig max 1-1,5 imellem amning. Det er den eneste måde han finder ro… ellers græder han helt uhæmmet.
Sutten, sang, nusning - ingenting hjælper ikke… han vrider og drejer sig og ja, jeg ligger ham i sin sidebed her.
Kan virkelig ikke se hvad jeg skal gøre for at trække den? Jeg er med på at prøve men det er virkelig helt umuligt i mit hoved med mindre jeg vil have en dreng der græder sig selv i søvn.
Mht drømmeflaske i søvne - så må den gives mens han sover, inden første vågning - og ikke når at vågne op.. korrekt?
For når han vågner ved at have vendt sig, er han helt lys vågen….
Takker på forhånd.