Brev:
Sovestilling - 5 mdr.
16. juli 2021
Alder:
5 mdr.
Sovestilling - 5 mdr.
Hej Helen.
Nu skriver jeg lige igen :)
Jeg opdagede i nat, at Milas havde vendt sig om på siden og lå med hovedet nede i madrassen. Da jeg vendte ham tilbage på ryggen, sov han bare videre. Men det havde mor selvfølgelig lidt svært ved.
Vi er meget opmærksom på ikke at have det for varmt i soveværelset og alle de andre gode råd for at undgå vuggedød. Det er virkelig også min frygt.
Kan man lejre ham på en måde, så han ikke kan finde på at vende sig i søvne?
Venlig hilsen
Natacha