Brev:
Ændrede vaner
10. juni 2021
Alder:
7 mdr.
Ændrede vaner
Hej Helen
Jeg har lige et spørgsmål om de berømte 45 min lure.
Min søn på nu snart 7 mdr, har i en lang periode sagtens kunne sove i sin barnevogn om dagen og gerne taget 1 1/2 time både formiddag og middag uden vi har skulle rykke i barnevognen (efter træning og gode råd fra dig).
Men de sidste 14 dage, 3 ugers tid har vi måtte ud og rykke lidt i barnevognen efter bare 30 min, for at få ham til at sove længere.
Sker der meget udviklingsmæssigt eller kan det være varmen der driller?
Vi har selvfølgelig taget højde for, at der er varmt i barnevognen mht tøj osv.
Med venlig hilsen
Maria