Brev:
Fordeling af søvn om dagen
26. maj 2021
Alder:
6 mdr.
Fordeling af søvn om dagen
Hej Helen
Vi har været inde i en lang periode hvor min søn har haft med god søvn om dagen: 1 1/2 time om formiddagen, 1 1/2 time om middagen og en powernap til aften.
Nu er han begyndt at sove 1 1/2 time om formiddagen men kun 3 kvarter til middag.
Jeg vil næsten hellere have at han sover de 3 kvarter til formiddag og så tager et lang træk til middag.
Er det ok, at vække ham efter 1 time til hans formiddagslur, i håb om at det så regulere sig selv?
Med venlig hilsen
M