Brev:
Stjæler sutten
23. februar 2021
Alder:
8 mdr.
Stjæler sutten
Kære Helen.
Dette er både et spørgsmål og en tak :)
Først og fremmest tusind tak for alle dine svar og hjælp til både spørgsmål og frustrationer.
Lige en lille Update. Vores søn har endelig ‘officielt’ fået diagnosen refluks og er begyndt på omeprazol og det er en helt anden dreng vi har nu. Han er gladere, kan sove i barnevognen, kan finde ro, vågner kun 2-5 gange om natten, kan køre i autostol, kan putte, ligge og lege og meget andet.
Nu et lille spørgsmål omkring søvn - han har sovet i barnevognen i 2-3 uger nu og pga kulden har der været lag på lag, så armene har været holdt nede, men nu begynder varmen at komme, og de mange lag bliver for meget, så nu kan han vriste sine arme op og har svært ved at falde i søvn fordi han stjæler sin egen sut. Har du et godt råd til hvad man kan gøre?
Med venlig hilsen