Brev:
Drop luren helt, hvordan gør vi?
2. januar 2021
Alder:
3 år, 2 mdr.
Drop luren helt, hvordan gør vi?
Hej Helen
Vi har de sidste 14 dage prøvet at tage luren fra vores datter, der nu er 3 år og 2 måneder. Hun er virkelig svær at putte til nat, når hun får lur i løbet af dagen.
Vi kan tidligst putte hende kl 21, og der tager det en halv til en hel time at putte.
De dage hvor vi har taget luren fra hende, bliver hun puttet kl 18, og er nem at putte, der tager ca et kvarter. MEN, hun vågner igen kl 20, og siger hun ikke kan sove og vi kan på igen måde få hende til at sove igen, før efter en time til halvanden.
Hvad skal vi gøre?
Vi føler det er pest eller kolera
Med venlig hilsen
Nina