Brev:
Sove på eget værelse - er det for tidligt?
22. december 2020
Alder:
7 mdr.
Sove på eget værelse - er det for tidligt?
Hej Helen.
Min søn (7mdr) flyttede på eget værelse for snart 1,5 uge siden. Jeg sover meget let, og registrede hver eneste grynt da han lå inde hos os. Han lå i egen seng, ved siden af mig.
Han smider dog sutten x mange i løbet af natten og "græder" og nogen gange "græder" han os MED sutten i munden. Han få flaske når han bliver lagt og igen kl 3-5 stykker. Han virker dog ik synderligt sulten..jeg er inde ved ham ca 1x i timen, en enkelt gang efter 30 min og en nat var jeg heldig og få sovet 3-6..
Er det for tidligt han er kommet derind? Skal han tilbage..vil det være som at tisse i bukserne og udskyde "kampen". Skal jeg bare tage ham med ind i vores seng, når jeg ik orker at rende mere..skal jeg bare holde ud og hænge i? Hvad tænker du?
Med venlig hilsen
Louise