Brev:
Putningen trækker ud
21. oktober 2020
Alder:
3 år, 11 mdr.
Putningen trækker ud
Hej Helen,
Vores ældste søn er nu tæt på 4 år, han udvikler sig rigtig godt og trives i hans børnehave.
Vi har altid fulgt en relativ fast struktur i forhold til at putte ham og han har altid været glad for at komme i seng. Men nu tager det lang tid, han vil snakke, spise, drikke, ud af sengen og alt hvad han ellers kan finde på.
Det bliver til små magtkampe hver aften for tiden.
Hvordan får vi stoppet denne retning og får putteritualet tilbage på sporet.
Hilsen
K.