Brev:
Vil pludselig ikke sove i barnevogn
7. oktober 2020
Alder:
4 mdr.
Vil pludselig ikke sove i barnevogn
Kære Helen,
Tak for en fantastisk brevkasse:)
Jeg har et spørgsmål vedr. min 4 gamle datter. Hun vil pludselig ikke sove lur i sin barnevogn. Hun har altid ville sove i den, uden nogle problemer overhovedet. Vi har lagt hende i den, rullet lidt frem og tilbage, givet hende sutten og så sov hun. Nogle dage har det taget længere tid, men hun har altid faldet i søvn.
Inden for den sidste uges tid er hun så begyndt at blive rigtig “hidsig” når vi lægger hende. Det er ikke straks når hun bliver, der kan godt gå lidt tid (kan variere). Vi prøver så at tage hende op, trøste hende lidt og ligge hende igen. Virker ikke. Det eneste der virker er at jeg tager hende i bæreselen og får hende til at falde i søvn der. Når hun så sover, ligger jeg hende over i barnevognen. Når hun så vågner efter første cyklus skal hun alment bare have sin sut, rulles lidt og så sover hun igen. Hun er altså ikke “bange”, over at vågne i vognen.
Jeg har brug for et råd til hvordan vi håndterer det her. Er det fint nok med bæreselen og så må vi se tiden an (det er bare en fase:)), eller skal vi gå anderledes til værks?
Ser frem til at høre fra dig.
Venlig hilsen
Mia