Brev:
Urolig søvn, lidt over 4 mdr.
6. oktober 2020
Alder:
4 mdr.
Urolig søvn, lidt over 4 mdr.
Hej Helen
Tak for alle dine mange gode svar, som virkelig hjælper :)
Nu har jeg lige et lille spørgsmål omkring urolig søvn.
Arthur er lige lidt over 4 måneder og har faktisk fra starten af, sovet godt om natten. Han ammer selvfølgelig, men vågner ikke op og skal puttes, så det er jo virkelig dejligt. Men.... han ligger SÅ uroligt :(
Han falder i søvn i mine arme ved 20.00 tiden, her ligger han i en halv til hel time inden han bliver puttet i sin egen seng. Han får en flaske og sover så videre. Omkring kl. 24.00-01.00 vågner han første gang og skal ammes. Jeg tager ham over i sengen og ammer ham, hvorefter han sover videre i min seng.
Så starter showet omkring 03.00-4.00 hvor han begynder at ligge SÅ uroligt :( han sover stadig, men hver 5 min. slår han med arme og ben, hvilket jo selvfølgelig vækker mig. Det eneste der hjælper er brystet, som han så får 6-10 gange inden han vågner op mellem 06.00-07.00 og vi står op.
Han tager sut, men vil ikke altid have den om natten.
Jeg søger måske mest en forklaring end en løsning :) han sover jo, så det er mest mig det går ud over, med alle de opvågninger og ømme bryster efterhånden.
På forhånd tak :)
Med venlig hilsen
Karina