Brev:
7 mdr blandede spørgsmål
22. september 2020
Alder:
7 mdr.
7 mdr blandede spørgsmål
Hej Helen.
Har tidligere fået en dagsplan af dig og har lige lidt spørgsmål til den.
Fra han står op og kl 6 og til første lur som du har sat til kl 9 ca skal han helst kunne holde sig vågen så længe.
Han bliver oftest træt efter 2 timer om morgen ?
Og så er jeg stadig lidt i vildrede omkring det at få ham til at sove synde lidt det er en kamp til hver sovning😢😢
Side info min søn kravler og sidde selv og har gjort det siden han var 5,5 mdr. han er nu også begyndt af rejse sig op af alt han kan komme i nærheden af.
Jeg kunne godt tænke mig at lave om i vores natte putteritueal hvordan gør jeg det bedst gradvis eller ?
Nu er det som følgende:
Han kommer i bad og får nattøj på
Vi går ind hvor han skal sove og så siger jeg og ammer i en gyngestol ved begge bryster.
Når han er næsten faldet hend så ligger jeg ham i sengen.
Jeg ville gerne at jeg kunne amme og så ligge ham og så sidde ved siden af sengen indtil at falder i søvn.
Med venlig hilsen
Marie