Brev:
Nægter at falde i søvn selv
3. september 2020
Alder:
16 mdr.
Nægter at falde i søvn selv
Hej igen
Tak for din tilbagemelding og dine gode råd.
Vi har prøvet at flytte på tidspunktet ift. hvornår hun bliver puttet, dog uden den store effekt. Hun har stadig svært ved at finde ro, og prøver at finde på mange forskellige ting for ikke at skulle falde i søvn.
Vi forsøger hver aften med læsning, men hun har meget svært ved at sidde stille og finde ro omkring det. Er det normalt eller kan vi gøre noget anderledes?
Ift. tidspunktet for hvornår vi putter hende, så er det vores erfaring at hun falder hun hurtigt i søvn hvis vi bruger bæreselen. Her gør det ikke den store forskel om tidspunktet er 20 eller 40 min fra eller til. Derfor er vi lidt i tvivl om hvorvidt det gør den store forskel om vi strækker tidspunktet og putter hende senere.
Har du evt. nogen konkrete tiltag, udover bad og aftengrød, som kan hjælpe til at hun faldet til ro?
Med venlig hilsen
Anne