Brev:
Søvnen om aftenen - 9 mdr.
6. juli 2020
Alder:
9 mdr.
Søvnen om aftenen - 9 mdr.
Hej Helen
Vores pige stor trives, er glad og vokser som hun skal.
Der er ingen problemer med at putte hende om dagen - tager max 10 min ca og sover godt men om aftenen er det noget andet..
Om dagen leger hun fint, rejser sig op af alting og går med gåvogn så der er fuld fart på.
Vores rytme ser sådan ud:
07.30 Vækkes (sover ellers til 8.30)
Morgenbrød og vand
08.30 Frugtmos eller hapsere
09.00-09.30 Flaske og puttes til lur
Sover mellem 1,5-2,5 time
Ca 11-11.20 frokost (mad fra igår, rugbrød eller lign)
Ca 13.00 Mere mad, frugt eller hapsere
Ca 14-14.30 Flaske og puttes til anden lur
Kan være lidt sværere at putte her men som regel nem
Sover ca kun 1 time max
16.00 Grød eller varm mad
17.30/18.00 Spiser med os andre
19.00/19.30 Flaske og puttes til natten
Falder fint i søvn som regel men vågner efter ca 40 min og er oftest helt vågen!
Vi har prøvet mange taktiker - lade hende blive i sengen mens vi nusser hende, tage hende over i vires seng osv men oftest tager det laaaang tid at få hende til at sove ordentligt igen.
Når hun så sover, vågner hun kort nogle gange og skal have sutten eller bare mærke vi er der.
Sjældne gange vågner hun ikke op men sover fra kl 20ish men det er meget forskelligt... og vi kan ikke rigtig se et mønster
Håber du har nogle gode råd :)
Kærlig hilsen
moren