Brev:
Kan ikke finde ro - 4 mdr.
18. juni 2020
Alder:
4 mdr.
Kan ikke finde ro - 4 mdr.
Hej Helen
Håber du har et par gode råd.
Vores søn på 4 måneder har meget svært ved at koble fra om aftenen når han skal i seng.
Han får et dejligt bad, frotteret godt, nusset om, får en flaske og falder helt til ro. Så ligger vi ham ned i hans seng, men så begynder han at studere sine hænder og kan slet ikke finde ro og begynder at græde, da han er træt men ikke ved hvordan han skal koble fra.
I øjeblikket kan vi kun få ham til at falde til ro i slyngevuggen, og efter 10 minutter rykker vi ham over i egen seng.
Men det kunne være rart med et par gode råd til hvordan vi kan hjælpe ham med at koble fra.
Han er (typisk for alderen) enormt nysgerrig og vil ikke misse noget, men selvom han afskærmes og der ikke er noget at kigge på, så begynder han at studere sine hænder og kører sig selv helt op, bliver tomatrød i ansigtet og græder.
Er sikker på det kun er en periode, da det ikke plejer at være sådan, men alle råd er kærkommen :-)