Brev:
Vores datter på snart 4 måneder vil ikke i barnevognen
13. juni 2020
Alder:
4 mdr.
Vores datter på snart 4 måneder vil ikke i barnevognen
Hej Helen,
Vores lille datter på snart 4 måneder vil ikke ligge/sidde i barnevognen. Ligeså snart vi ligger hende i barnevognen begynder hun at brokke sig og ender med at hun græder hysterisk hvor vi til sidst tager hende op og vugger hende i søvn, det er først når hun er faldet i søvn at hun kan ligge på maven i barnevognen og ikke på ryggen, hun vågner med det samme hvis vi ligger hende på ryggen også på sengen. Hun sover bedst når hun ligger på maven eller hos os.
Det skal lige siges at hun falder i søvn i vores arme eller først når jeg ammer hende, hun har ikke kunne falde i søvn selv. Hun bruger heller ikke sut, har aldrig brugt dem siden fødslen (vi har prøvet). Hun sover ca 3 lure (de 2 første lange lure på ca 1 1/2 - 2 timer og den sidste på ca 30 min - 60 min), så sover hun natten igennem fra ca 22:00 til ca 9:00.
Vi har været hos osteopaten som fik løsnet hendes spændte og låste led over hele kroppen efter hun er født som stjernekigger.
Vi har ikke haft chancen for at bruge barnevognene da hun blev født pga coronatid og vinterkulden (i Grønland). Det er først de sidste par måneder at vi er begyndt at gå udenfor. Vi har sådan set ikke fik brugt hendes barnevogn.
Ligenu er vi begyndt med at gå ud, vi holder hende, prøver lidt at ligge hende i barnevognen i en kort tid og tager hende op igen - sådan i håb om at hun vil begynde at vænne sig til dem. Men vi synes at det er håbløst. Hun ser ud til at ikke kan lide at sidde/ligge i barnevognen.
Vi håber at du kan komme med ideer, så vi ikke taber gejsten her.
Hilsen