Brev:
Datter på 9 mdr får værre og værre søvn
13. juni 2020
Alder:
9 mdr.
Datter på 9 mdr får værre og værre søvn
Hej Helen.
For ti dage siden skrev jeg om vores datter der har en dårlig søvn.
Dit forslag til rytme fungere egentlig meget fint. Men søvnen bliver værre og værre. Hendes to lure bliver kun mere end 25 min., hvis jeg ligger mig fysisk og sover med hende. Prøver at vænne hende fra at sove med mig, men hun bliver simpelthen så hysterisk. Og hun sover meget længere hvis jeg er helt tæt på hende.
Om aftenen er det straks værre hun græder og græder hvis jeg ikke er i nærheden. Får hende til at sove med flaske, ligger hende i hendes seng. 20 min senere så vågner hun, og sådan fortsætter vi i to til tre timer.. jeg er så fysisk og psykisk drænet af det. Og det bliver bare ikke bedre. Far prøver alt hvad han kan, men hun skriger blot højere når han forsøger at få hende til at sove.
Det skal siges at hele dagen vil hun ikke slippe mig af syne og græder hvis hun ikke kan se mig. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre mere.
Med venlig hilsen
En fortsat træt mor