Brev:
6 mdr og amning om natten
28. maj 2020
Alder:
6 mdr.
6 mdr og amning om natten
Hej Helen.
Ja det er så mig igen :-) Jeg er super glad for at bruge din brevkasse!
Min datter som lige er fyldt 6 mdr, og jeg har en lille udfordring om man vil ;-)
Sagen er den; jeg har i en uge nu været oppe næsten hver time fordi hun vågner og er en lidt ked af det. Jeg prøver først at give sut og berolige hende med vante ord og strøg på kind, mave, holde i hænd og diverse. Hun ligger i en bedside ved siden af mig.
Men hun bliver bare mere og mere ked af det og det eneste der virker er at hun bliver ammet. ...
...
Hun har fået grød og grøntsagsmos de sidste 2 måneder, samt vand og frugtmos.
Så jeg føler egentlig at hun får nok mad om dagen, og jeg ammer hende inden hun skal sove. Så i løbet af en dag ammer jeg med sådan ca. 2-3 timers mellemrum.
Er der noget jeg kan gøre så vi ikke skal op hver nat?
Jeg begynder selv at blive en smule små træt, og har snart svært ved at hænge sammen.
Det skal lige siges, der er en far i billedet, og han gør også hvad han kan, men det er kun amning der hjælper.
Kærlig hilsen
Nanna