Brev:
Vænne fra dagslure i favn
11. april 2020
Alder:
4 mdr.
Vænne fra dagslure i favn
Hej Helen.
Jeg har en datter (Lærke) på 4 mdr. hun er fra d. 26/11. Hun har været vant til at sove dagslure i min favn fra hun blev født til nu. Nu begynder hun jo at blive tungere og længere, så jeg tænker at det er tid til at hun skal afvænnes med det. Jeg er også selv begyndt at synes det kunne være rart at hun ikke sov på mig længere.
Vil du sige løbet er kørt mht. afvænning eller kan jeg stadig få en ny vane ind under huden?
Og i så fald har du nogen gode råd??
Jeg er igang med at prøve lidt, men ligeså snart hun bliver lagt i sin seng går der ikke mere end max 20 min., så vågner hun og er lysvågen. Så tager jeg hende op og hun sidder lidt hos mig og nogle gange falder hun så i søvn og kan tage halvanden time i min favn.
Så jeg føler lidt jeg gør noget galt :(
Med venlig hilsen
Nanna