Brev:
Søvn - vækning fra middagslur
6. april 2020
Alder:
2 år
Søvn - vækning fra middagslur
Kære Helen
Mange tak for svar :) Vi har igen indført grød inden putning istedet for kun frugt samt et mørklægningsgardin - og Laura sover nu igen længe.
Vi skal dog vække hende både morgen kl. 07.00 samt til middag kl. 14.00. Og kan stadig godt opleve lidt lange putninger - hvor hun virker til at have uro i kroppen - lange for os er 30 - 40 min efter endt læsning.
Jeg tænker om hun kan være overtræt, fordi vi vækker hende begge gange? Skal vi lade hende sove til hun vågner om middagen eller? Tænker hun sover fint om natten fra 20 - 7?
Laura har både en seng på eget værelse og en hos os - hun vælger selv ved putning hvad hun vil, og det fungere så fint.
På forhånd tak
Lauras mor