Brev:
Sover kun korte dagslure
30. december 2019
Alder:
4 mdr.
Sover kun korte dagslure
Hej Helen
Ja, så har den lille dames søvnmønster om dagen ændret sig igen. Hun sover nu kun lure af 30-40 minutters varighed.
Uanset om jeg lægger hende i hendes seng, slyngevugge eller barnevogn så sover hun ikke længere. Nogle gange lykkes det at forlænge luren ved at give hende sutten og synge for hende eller holde lidt på armene, men desværre er det eneste sted hvor hun sover en længere lur hvis hun får lov at ligge på mit skød og sove.
Har du nogen tips til hvordan man får hende til at sove længere tid ad gangen?
Med venlig hilsen
Ditte