Brev:
Drømmeflaske hvordan?
22. juni 2019
Alder:
4 mdr.
Drømmeflaske hvordan?
Hej igen Helen
Tusind tak for din forklaring ang flasken ved en 01 tiden, som han er begyndt at ville have.
Du nævner drømme flaske - vores dreng er gylpebarn, ikke helt så slemt mere som der har været. Og nogen gange gør han slet ikke.
Når man giver drømmeflaske? Er det så uden at tage ham op eller hvordan
Og hvordan så med at bøvse og gylpe, hvis han skal ligge i sengen og drikke.
Hilsen mig