Brev:
Meget urolig om natten
18. juni 2019
Alder:
6 mdr.
Meget urolig om natten
Hej Helen.
Tak for svar angående amning. Vi har valgt at prøve at supplere lidt med flaske når han ikke kan eller vil ammes. Det fungere helt okay, indtil videre får han 1 flaske til når han skal sove til natten og resten af tiden bryst.
Lillebror falder endeligt for det meste halvt i søvn mens han spiser, får så sutten og bliver puttet. Nogle gange skal han lige vugges lidt i mine arme. Når han så han sover sådan en halv times tid så begynder balladen. Han mosler rundt, vender sig over på maven, hvilket vækker ham. Han er ellers træt og sover delvist men vækker hele tiden "sig selv" med sit rosen rundt og jeg har så svært ved at hjælpe ham med at finde ro.
Vi samsover, så jeg kommer gerne ind til ham så snart vi hører han begynder at mosle, så storebror ikke bliver vækket. Men forstyrre jeg ham mon??
For det meste finder han først rigtig ro hvis jeg ligger mig ved siden af han og han får så bryst.
Men os om natten kan uroen finde sted og det vækker og forstyrre ham.. Og det er ikke så tit at han her vil spise..
Ville han evt få mere ro ved at komme på eget værelse, hvor jeg evt først kommer når an " kalder" med lyd ?? Eller er han bare i en alder hvor der er meget uro i hans krop, og det er trygt at ligge ved mig!!
Lidt tankemylder!
Med venlig hilsen
en mor