Brev:
Vågner tidligt - halvandet år gammel
24. marts 2019
Alder:
18 mdr.
Vågner tidligt - halvandet år gammel
Hej Helen.
Vi har fået en pige, som nu er halvanden år. Hun har hele sit liv været utrolig meget syg. Det er faktisk først dem sidste måned, hun har har uden at være syg. Dette har resulteret i, at hun har sovet rigtig dårligt. Men når hun er rask sover hun hele natten, uden at være vågen. Problemet er bare hun vågner mellem 4:45 og 5.15 hver dag. Det synes jeg er lige tidligt nok. Hun har fået formidsagslur indtil for et par uger siden, fordi hun vågner så tidligt. Men har taget den fra hende, i håb om det ville ændre på hendes døgnrytme. Desværre uden held. Hun sover middagslur fra 12-15. Så hun sover fint om dagen.
Når hun vågner om morgenen. Så har jeg prøvet alt fra kærlig berøring, sut, nus lægge hende ned igen. Men hun bliver fuldstændig hysterisk ! Og så vækker hun hele huset. Jeg ved ikke om jeg bare skal lægge hende ned, gå ud og komme ind igen, ind til hun forstå hun ikke skal op?
Hendes døgnrytme er :
I seng kl. 19.30 og sover til ca 5. Og middagslur fra 12-15.
Glæder mig til at høre fra dig