Brev:
Natte-uro
11. marts 2019
Alder:
10 mdr.
Natte-uro
Hej Helen
Har for nyligt skrevet til dig ang vores dreng, som nu bliver 11 mdr d.20 marts. Jeg skrev for at få råd til søvnen om natten, som du også gav os nogle fine foreslag til.
Vi har tager rådene til os, så har trappet ned i amning, så han kun ammes når han skal puttes om aftenen, og så får en flaske modermælkserstatning omkring kl.22, når han vågner der. Derudover får han aftengrød, og de forskellige måltider om dagen. Han drikker en del vand, både i kop og sutteflaske. Modermælkserstatning i kop spytter han bare ud.
Problemer er at han stadig vågner flere gange om natten, og jeg tror ikke ser skyldes sult. Men han vågner, græder og er nogle gange helt utrøstelig. Han græder og græder og vil hverken holdes, have sut eller flaske/tidligere heller ikke altid ammer. Min mand tager ham nogle gange op til vinduet for at de kan kigge på stjerner - i er forsøg på at aflede ham, og nogle gange går vi helt ud af soveværelset med ham for at få ham i ro. Det virker lidt, men tænker bare ikke at det er helt optimalt at vi nogle gange 2 gange om natten skal tage ham ud af soveværelset og gå rundt med ham for at få ham til at finde ro.
Mit spørgsmål er derfor? Er det bare mareridt han har? Eller er det en form for Night-terror? Det har stået på næsten altid, men nogle nætter er det værre end andre. Og hvad kan vi gøre for at hjælpe ham? Han er så ulykkelig!
Og vi har prøvet kiropraktor.
Med venlig hilsen
Michelle