Brev:
Bedste periode til putning på eget værelse
6. marts 2019
Alder:
10 mdr.
Bedste periode til putning på eget værelse
Hej Helen
Jeg var til dit foredrag tilbage i (var det) oktober i Esbjerg. Rigtig godt og nyttigt foredrag! :)
Du nævnte, at der var nogle bedre tidspunkter at putte på eget værelse end andre, men jeg fik det selvfølgelig ikke skrevet ned. Så vil høre, om du kunne nævne dem igen
Med venlig hilsen
Elisabeth