Brev:
Urolige nætter - 2 år, 5 mdr.
26. februar 2019
Alder:
2 år, 5 mdr.
Urolige nætter - 2 år, 5 mdr.
Hej Helen.
Tak for dit sidste svar.
Har siden torsdags sidste uge holdt vores datter hjemme grundet urolige nætter og minus søvn i vuggestuen har vi prøvet det af. Torsdag var hun hos farmor og lege om dagen ( kvalitetstid ). Alle andre dage frem til fredag sov hun 3-3,5 time til middag. Ingen feber. Pludselig søndag er hun meget urolig og klager pludselig over ondt i øret. Kun denne dag!
Men nætterne er atter meget urolige og vi alle trætte ( forældrene nok mest )
Er frustreret og kan ikke se for mig om det er en udviklingsfase vi i eller om hun bare har en periode hvor hun er mere mor syg og føler sig utryg ved noget men i dagstimerne er hun meget fremme sprogudhviklingsmæssigt og kropsbevist / motorisk.
Hun græder og klynker mere for tiden end hun plejer ( får jeg ikke min vilje så klynker jeg og mor du skal vide jeg er udholdende på det punkt ! )
Om aften er hun en time om at falde til ro og vi skal lægge ved siden af og så vil hun op til os, ned i sin seng og op igen osv.
Nogle gode råd eller er der et mønster for de 2,5 årige i denne alder med noget udvikling?
Hilsen