Brev:
Sove på maven om natten
25. februar 2019
Alder:
10 mdr.
Sove på maven om natten
Kære Helen, min søn er begyndt at vende sig om natten, så han nogen gange kommer til at sove på maven.
Er det farligt i forhold til vejrtrækning?
Venlig hilsen
Zadeh