Brev:
Min søn vågner meget tidligt
10. februar 2019
Alder:
9 mdr.
Min søn vågner meget tidligt
Hej Helen,
Jeg skriver til dig, da min søn på 9 måneder er begyndt at vågne meget tidligt.
Min søn er for 2 uger siden startet i vuggestue og jeg er selvfølgelig opmærksom på at det kan påvirke hans søvnmønster i en periode.
Vores udfording er at han vågner mellem 4 og 5.30 og det har en cirka gjort i en lille måned. Han har fået 1 flaske om natten når han er vågnet (han får en flaske til eftermiddag og en til putning ud over denne).
Det er som om når han vågner efter kl. 4 kan han ikke falde i søvn igen.
Han sover lur 2 gange om dagen, formiddag omkring en time og eftermiddag en time til to.
Han er derudover endelig begyndt at spise grovere mad, får rigelig i løbet af dagen. Jeg er ikke bekymret for om han er mæt.
Vi har prøvet at sætte en alarm og give flasken til midnat, men det ændre ikke noget. Vi har snakket om at prøve at vente med at give en drømmeflaske til kl. 3.
Håber du vil sende nogle gode råd.
Med venlig hilsen
Kris