Brev:
Igen problemer med at falde i søvn
23. januar 2019
Alder:
21 mdr.
Igen problemer med at falde i søvn
Hej Helen.
Godt nytår!
Nå, så er vi "på den" igen. Jeg syntes ellers, at det gik helt godt efter, at vi kom tilbage fra at have været hjemme i Danmark. Vores søn var ligesom blevet ok med, at når vi sagde, at det var sengetid, så var det sådan. Men...nu er der igen problemer med at falde i søvn. Da vores søn er vokset ud af sin barnevogn (til at kunne ligge helt udstrakt i den), er han begyndt at tage sin lur indendørs, men det tager lang tid for ham at overgive sig til søvnen. Det samme om aftenen, men nu er gråden inden heldigvis for det meste stoppet. I går brugte jeg ca. 1 time før lur, og til aften omkring halvanden time.
Jeg tænker, at det må være lettere, for jeg synes godt nok, at det er meget at bruge hver dag?!
Derudover har han jo som tidligere nævnt en stædighed, vilje og temperament, som godt kan give mig grå hår. Er det normalt, at børn ligefrem har deciderede raserianfald i så tidlig en alder? Og hvordan skal jeg agere? Jeg bliver trist af det.
Det skal dog siges, at han hovedparten af tiden er en glad dreng, men der går ikke en dag/uge, hvor vi ikke har disse anfald flere gange. Herovre kalder de det for "The terrible 2's", måske er vi blot kommet der lidt tidligere :)
Tak!
Venlig hilsen,
Oscars Mor