Brev:
Vågner en times tid om natten
2. januar 2019
Alder:
7 mdr.
Vågner en times tid om natten
Hej Helen, tak for svar med soverytme til storebror, det er ved at gå den rigtige vej - det er dejligt :)
Og ja jeg tog valgte at blive hjemmegående for en periode og jeg må sige jeg er blevet positiv overrasket over mig selv og hvordan det faktisk er at være sammen med mine børn hele dagen. Hold op det er hårdt, men nok mest mine egne ambitioner om at være en god mor dagen lang. Det har også overrasket mig, hvor dejligt jeg synes det er, at dele så mange gode oplevelser med mine skønne børn mens de er små. Jeg er slet ikke i tvivl om mere, at det er den helt rigtige beslutning for vores familie som vi har det lige nu. Og tak for hjælpen i den retning også :)
Nu til spørgsmål med lillesøster, for hun er rundet de 7 måneder og er begyndt at vågne op efter sin første flaske om natten ved 01-tiden. For hele familien ikke vågner tager jeg hende med ind i stuen og sidder en lille time inden vi går ind igen. Hun er ikke ked af det, men hun kravler i sengen og forsøger at kravle op så hun slår ofte hovedet, hvis ikke jeg tager hende op.
Er det blot en periode vi lige skal igennem eller skal der en indsats til for at stoppe det?
Hun vågner typisk ved 06.30 tiden og sover igen 08.30-10.00. Lur igen kl. 12.30-14 og igen 16-17.20 ca. Puttet til matten mellem 19.30 og 20.00.
Venligst
hjemmegående mor