Brev:
Søvn og putning om aftenen
29. december 2018
Alder:
10 mdr.
Søvn og putning om aftenen
Hej igen
Tak for dit seneste svar. Der er dog nogle ting du skriver som ikke er helt korrekte.
Om dagen sover han nemt og godt i barnevognen når vi bare stiller ham, det er som om natten det hele begynder og han er meget urolig. Vi tager ham kun op når han græder meget inden prøver hi med en hånd og shh lyde.
Når vi tager ham op sover han i vores arme så deg virker til det er tryghed han mangler?
Han er flaskebarn men har ikke ville have flaske siden 5 mdr så det kan vi ikke give i sengen.
Helt helt nyt spørgsmål, hvordan putter vi ham om aftenen?
I dag går vi ind på værelset, læser godnathistorie putter ham i sengen og synger godnatsang.
Han rejser sig med det samme op, og vi holder ham dermed nede med hånden for at undgå han rejser sig konstant op han brokker sig og prøver hele tiden at komme op at stå i sengen dette tager alt fra 30-60 min.
Hvad kan vi gøre for at det går hurtigere jeg bryder mig heller ikke om at holde ham nede i sengen?
Hilsen